ליברה קוטפת את המקום ה-1 במדד השירות

ליברה קמה כדי לנער את ענף הביטוח, וזה אכן מה שעשינו – לא רק במחיר אלא גם בסטנדרט השירות, ואת התוצאות אכן רואים במדד השירות של רשות שוק ההון

למקום הראשון במדד השירות בענף ביטוח רכב רכוש לשנת 2019 הגיעה חברת הביטוח ליברה, עם ציון כולל של 89 נקודות, זאת פחות משנתיים לאחר הקמתה ולראשונה כמשתתפת במדד.
מדד השירות לביטוח רכב רכוש הוא מדד המשקף את השירות של החברות בענף. מטרת המדד לדרג את חברות הביטוח לפי רמת השירות שהן מעניקות בכל מוצר, כאשר הציון מבוסס על קריטריונים קבועים ביניהם תשלום התביעות, שביעות רצון לקוחות, תלונות ציבור, זמני מענה טלפוני ושילוב כלים דיגיטליים.


1. תשלום תביעות

קריטריון תשלום התביעות משקף את שיעור תשלום התביעות ואת מהירות הטיפול בתביעות ביטוח שנסגרו בחברה. הציון מחושב כממוצע של שני הרכיבים הבאים:

  • שיעור תשלום תביעות - שיעור תביעות שהחברה אישרה ושילמה תגמולי ביטוח לתובע מתוך כלל התביעות שנסגרו.
  • מהירות טיפול בתביעות - שיעור התביעות ברכב רכוש - נזק עצמי שהטיפול בהן הסתיים תוך 30 ימים. ושיעור התביעות ברכב רכוש - צד שלישי שהטיפול בהן הסתיים תוך 60 יום.



2. שביעות רצון והמלצת לקוחות

קריטריון שביעות רצון והמלצת לקוחות משקף את מידת שביעות הרצון של המבוטח מהחברה ומידת ההמלצה שלו עליה.

  • מידת שביעות רצון מהחברה - מידת שביעות הרצון של הלקוחות מטיפול חברת הביטוח בפניות ובבקשות שירות ישירות אליה.
  • מידת המלצה על החברה - מידת ההמלצה על חברת הביטוח של לקוחות שפנו וטופלו על ידה.



3. תלונות הציבור

קריטריון תלונות הציבור משקף את מספר התלונות שהוגשו לרשות שוק ההון בשנת 2019 בביטוח רכב רכוש, נגד חברת הביטוח, ואת מספר התלונות בהן נמצא שחברה לא פעלה כנדרש והיא נתנה פיצוי או סעד למתלונן, באותה השנה. ככל שהציון נמוך יותר, יותר לקוחות התלוננו כנגד החברה וביותר תלונות נמצא שיש להעניק פיצוי או סעד לפונה.

4. זמני מענה טלפוני

קריטריון זמני המענה הטלפוני משקף את אחוז השיחות בהן ניתן מענה אנושי בתוך 3 דקות מרגע היציאה מנתב השיחות של החברה ועד לקבלת מענה אנושי (ללא זמן שיטוט בנתב).

ככל שנציגי החברה ענו ליותר שיחות תוך 3 דקות, ציון החברה גבוה יותר.

הציונים המתקבלים בכל פרמטר משוקללים לכדי ציון אחד סופי המדרג את החברות על פי טיב השירות הכולל.


5. כלים דיגיטליים

קריטריון זה משקף את האפשרות לבצע פעולות בצורה דיגיטלית ומהווה 5% מהציון הסופי. פרמטר זה מבוסס על מידת ההנגשה ושילוב הכלים הדיגיטליים במערך השירות של חברת הביטוח, על מנת להעניק לציבור המבוטחים אמצעי התקשרות וביצוע פעולות נוחים ונגישים ככל האפשר.

מדד שירות בחברות הביטוח 2019

 

למקום הראשון במדד השירות בענף ביטוח רכב רכוש לשנת 2019 הגיעה חברת הביטוח הדיגיטלית ליברה, עם ציון כולל של 89 נקודות, זאת פחות משנתיים לאחר הקמתה ולראשונה כמשתתפת במדד! הציון מורכב מציונים גבוהים ומרשימים בקריטריונים המרכיבים אותו, ביניהם קריטריון שיעור תשלום התביעות (96), טיפול בלקוחות (94), זמן מענה טלפוני (89) ועוד.

גם במדדי שביעות רצון הלקוחות בענפי ביטוח דירה וביטוח רכב חובה התמקמה ליברה במקום גבוה במיוחד. בביטוח רכב חובה זכתה ליברה ב-94 נקודות בקריטריון הטיפול בלקוחות (82 ציון ממוצע החברות) ו-89 בזמן מענה טלפוני (83 ממוצע חברות) ובביטוח דירה זכתה ליברה ב-ציון 93 בקריטריון טיפול בלקוחות (76 ציון ממוצע) ו-89 בזמן מענה טלפוני (ממוצע חברות 83)

מנכ"לית ליברה, אתי אלישקוב: " ליברה קמה כדי לנער את ענף הביטוח, וזה אכן מה שעשינו – לא רק במחיר אלא גם בסטנדרט השירות ורואים את זה היטב גם בתוצאות המדד. אני מודה לכל המבוטחים שלנו שנותנים בנו אמון ומבטיחה להמשיך לחולל שינויים ולהביא בשורות חדשות".




לקבלת הצעה לחצו כאן

רשות שוק ההון קבעה

ליברה במקום ה-1 בשירות 
בביטוח רכב
לפרטים נוספים
חיפשת ביטוח?

ליברה משנה סדרי ביטוח
ומשתפת את מבוטחיה ברווחים

כמה בערך עולה לך ביטוח בשנה?
45+
יכולת לצבור
ליברות
כי גם לך מגיע להרוויח. לא?
ערב טוב!

כיף שבחרת לסיים איתנו את היום שלך...
איזה ביטוח מעניין אותך?

למה Libra ?
ליברה, תנו לי הצעה
לפעמים יש עוד התלבטויות ושאלות - זה מובן לגמרי בשביל זה אנחנו פה בשבילך

הכי טוב להשאיר לנו פרטים 
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר

y_icon_sendCreated with Sketch.

הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה

gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'GTM-N3FCS4X/tHizCPqYuIsBEIbBpP8C'}); fbq('track', 'Lead - Contact us');
y_icon_sendCreated with Sketch.

אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר

073-3949222

6323*

רוצה לדבר איתנו עכשיו?
מחכים לשמוע ממך :-) נשמח לעזור בכל עניין

073-3949222 *6323
סגירה של חלון קופץ
רוצה לדבר איתנו?
אפשר להרגיש חופשי לפנות אלינו בכל דבר ועניין
*6323