כל מה שרצית לדעת על תביעות בביטוח מקיף

עברת תאונה? גנבו לך את הרכב?
אנו מודעים לאי הנעימות שבכך, ומבטיחים לעשות כל שביכולתנו כדי להקל עליך ולטפל בתביעתך בהגינות ובזריזות.

לדיווח על תביעה

אז מה עושים?

תהליך הטיפול בתביעה הוא פשוט וכולל ארבעה שלבים:

  • דיווח על אירוע
  • העברת מידע ומסמכים
  • בדיקה ואישור
  • תשלום

איך מדווחים על האירוע?

באפשרותך לדווח על האירוע בכל שעה ומכל מקום באמצעות אתר האינטרנט, באיזור האישי שלך. 
חשוב לנו לומר שאנחנו חברה דיגיטלית, אבל יש גם אנשים אמיתיים שיוכלו לסייע לך בכל שלב. אנחנו כאן בשבילך בטלפון 6323* או 073-3949222. מבטיחים לענות :-)

איזה מסמכים דרושים לנו?

אל דאגה, עם דיווח התביעה נשלח לך מכתב המפרט את המסמכים הדרושים לנו לצורך הטיפול בתביעתך. גם כאן אנחנו פרסונליים...בוחנים כל מקרה לגופו ולכן רשימת המסמכים היא אישית, בהתאם למקרה התביעה.

מי מתקן את הרכב?

עוד לפני התיקון, עליך למנות שמאי לבדיקת הרכב והערכת הנזק. רשימת שמאי החברה מופיעה כאן. אפשר לבחור שמאי מרשימה זו, ואנו כבר נעביר לשמאי את תשלום שכר הטרחה ישירות, או שאפשר למנות כל שמאי אחר מטעמך בשכר טרחה סביר כמקובל בתחום זה. אם מינית שמאי מטעמך, התשלום יעשה על ידך ואנו כמובן נחזיר לך הוצאה זו במסגרת תשלום התביעה, בכפוף להצגת חשבונית, רק חשוב לזכור להעביר אלינו את דוח השמאי.
במקביל, עליך לבחור מוסך לתיקון הרכב. באפשרותך לבחור מוסך מרשת המוסכים הפועלים בשיתוף עם ליברה ("מסלול ליברה"), או בכל מוסך אחר מטעמך.
במידה ובחרת במסלול ליברה, והחברה אישרה לך מסלול זה, התשלום למוסך יבוצע ישירות על ידינו, ההשתתפות העצמית תהיה מופחתת ויעמוד לרשותך רכב חליפי מהרגע הראשון ולמשך כל זמן התיקון. אם בחרת במוסך פרטי יש לשלם לו את עלות התיקון ולהעביר אלינו את החשבונית.
**במידה והשמאי יקבע כי הרכב אינו ראוי לתיקון, והחברה לא תערער על קביעה זו, ישולם לך שווי הרכב בהתאם למחירון לוי יצחק וההפחתות/תוספות המפורטות בו, בהתאם לקוד הדגם של רכבך.

מתי מסתיים הטיפול בתביעה?

במקרי גניבה וטוטאלוס אנחנו מתחייבים לשלם את כספי התביעה תוך 48 שעות גג מקבלת המסמכים (כן, גם אנחנו לא אוהבים סחבת...).
בשאר המקרים, אם שלחת את כל המסמכים ורכבך תוקן, אפשר לחזור לשגרה. אנו כבר נטפל בכל השאר ותוך 30 יום נעדכנך בהחלטה.
במהלך זמן זה, אנו בודקים את כל המסמכים שנשלחו על ידך, כולל דוח השמאי. אם יידרשו לנו מסמכים נוספים, נעדכנך בתוך 14 יום מהיום בו זיהינו את הצורך במסמך.
בתום השלמת המידע ההכרחי הדרוש לנו, נבצע הליך בירור מהיר, בסופו תתקבל החלטה על תשלום מלא/תשלום חלקי/הודעת פשרה/הודעת דחייה. אנחנו כמובן נעדכן אותך בכתב בהחלטתנו ונפרט את הנימוקים לקבלתה.
אם יידרש לנו זמן נוסף לטיפול בתביעתך, אנו נודיע לך על כך באמצעות "הודעת המשך בירור" בה יפורטו הנימוקים בגינם נדרש לנו זמן נוסף.

לצפייה בסרטון תשלום תביעות תוך 48 שעות אפשר ללחוץ כאן

תשלום תביעות תוך 48 שעות ליברה ביטוח

איך נעביר לך את התשלום?

תשלום תגמולי הביטוח יבוצע באמצעות העברה בנקאית לחשבונך, ואם מדובר בעוסק מורשה ו/או בחברה בע"מ, התשלום יבוצע בניכוי רכיבי המע"מ.

התאונה לא באשמתך? נסייע לך גם במקרה זה...

קודם כל, חשוב לנו לציין שלא חייבים להפעיל את הפוליסה. במסגרת השירותים שאנו מעניקים ללקוחותינו, נסייע לך להגיש תביעה כנגד צד שלישי ו/או חברת הביטוח שלו, אך לפני כן, אנא ודא מול נציגינו כי הנך זכאי לכיסוי זה. במידה ורכשת ביטוח מקיף לרכב, תוכל בכל שלב לחזור בך ולהפעיל את הפוליסה.
במידה ותחליט להפעיל את הפוליסה, אנו נטפל בתביעתך בהתאם לכללים האמורים לעיל, ונשקול הגשת תביעה בשמך כנגד הצד השלישי ו/או חברת הביטוח שלו (תביעת תחלוף/שיבוב). במקרה זה, אנו נדאג ליידע אותך טרם הגשתה.

סרטון הדרכה- מידע תומך החלטה- האם לבצע דרישה בשם או הפעיל את הפוליסה שלכם?

כיסוי ייחודי למקרי פגע וברח

כבר הבטחנו שאם נקבל את תמונות רכבך זה ישתלם לך גם ברגע האמת... לכן, במידה והרכב שלך נפגע, ולא באשמתך, אז גם אם לא יהיה לנו את מי לתבוע, נתקן את רכבך באחד ממוסכי ההסדר שלנו ולא נעלה לך את הפרמיה.
*הטבה זו מוגבלת לפעם בשנה

בכפוף לתקנון

לצפייה בסרטון כיסוי פגע וברח בליברה לחץ כאן 

כיסוי פגע וברח ליברה ביטוח

מערכת כללים - רכב רכוש

אי העלאת פרמיה אוטומטית - יתרת זכות

אנחנו מאמינים שנהגים לא צריכים לחשוש להפעיל את הביטוח עקב תאונה פעם ב....שמא תעלה הפרמיה. הרי בשביל זה יש ביטוח... לכן, אנחנו בליברה מתחייבים לפעול בהוגנות ולא להעלות את הפרמיה אוטומטית במקרה של תאונה.

איך נעשה את זה? בליברה, אנחנו צוברים עבורך את הסכום ששילמת לנו במצטבר כיתרת זכות למקרה של תביעה. כך, במקרה של תביעה (הרי כולנו בני אדם...), אם סכום הנזק יהיה נמוך מגובה יתרת הזכות שלך, אנחנו לא נחשיב לך את התביעה לצורך חישוב המחיר בשנה העוקבת, כך שהביטוח לא יתייקר בעקבות התביעה.
הוגן לא? ככה זה בליברה.

לתקנון יתרת זכות לחצו כאן

סרטון הדרכה- מה עושים במקרה שנפגעת מרכב?

פעולות  מהירות
לכל הפעולות המהירות

קרה לך מקרה? באיזה נושא?

אנחנו נעזור לך לדווח על זה כמה שיותר מהר ואם צריך גם להגיש תביעה

רשות שוק ההון קבעה

ליברה במקום ה-1 
בשביעות רצון
והמלצת לקוחות
לקבלת הצעת מחיר לביטוח רכב
למה לרכוש ביטוח בליברה
הצעה לביטוח רכב
לפעמים יש עוד התלבטויות ושאלות - זה מובן לגמרי בשביל זה אנחנו פה בשבילך

הכי טוב להשאיר לנו פרטים 
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר

y_icon_sendCreated with Sketch.

הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה

gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'GTM-N3FCS4X/tHizCPqYuIsBEIbBpP8C'}); fbq('track', 'Lead - Contact us');
y_icon_sendCreated with Sketch.

אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר

073-3949222

6323*

רוצה לדבר איתנו עכשיו?
מחכים לשמוע ממך :-) נשמח לעזור בכל עניין

073-3949222 *6323
סגירה של חלון קופץ
סגירה של חלון קופץ
סגירה של חלון קופץ
רוצה לדבר איתנו?
אפשר להרגיש חופשי לפנות אלינו בכל דבר ועניין
*6323