כל מה שרצית לדעת על תביעות נזקי גוף

נפגעת בתאונה?
מקווים שחזרת לקו הבריאות ומאחלים לך רפואה שלמה. נעשה כל שביכולתנו כדי להקל עליך ולטפל בתביעתך בהגינות ובזריזות.

אז מה עושים?

תהליך הטיפול הוא פשוט וכולל 4 שלבים:

איך מדווחים על האירוע?

באפשרותך לדווח על האירוע בכל שעה ומכל מקום באמצעות אתר האינטרנט, באיזור האישי שלך. חשוב לנו לומר שאנחנו חברה דיגיטלית, אבל יש גם אנשים אמיתיים שיוכלו לסייע לך בכל שלב. אנחנו כאן בשבילך בטלפון 6323* או 073-3949222. מבטיחים לענות :-)

איזה מסמכים דרושים לנו?

אל דאגה, עם דיווח התביעה נשלח לך מכתב המפרט את המסמכים הדרושים לנו לצורך הטיפול בתביעתך. גם כאן אנחנו פרסונליים...בוחנים כל מקרה לגופו ולכן רשימת המסמכים היא אישית, בהתאם למקרה התביעה.

האם יש מישהו שאוכל להיעזר בו?

כמובן. באפשרותך להיעזר במומחים מטעמך. חשוב לציין כי יתכן וגם אנחנו נעזר במומחה, אשר יפגוש אותך. במקרה זה, כמובן שנעדכן אותך מראש וגם נסביר את תפקידו של המומחה והקשר שלו לבירור התביעה.

מתי מסתיים הטיפול בתביעה?

אם שלחת את כל המסמכים, נבדוק לעומק את תביעתך, ותוך 30 יום נעדכנך בהחלטה. במהלך זמן זה, אנו בודקים את כל המסמכים שנשלחו על ידך. אם נצטרך לבצע בדיקות משלימות כמו העתקת תיק משטרה, הזמנת תיק רפואי וכו' נעדכנך בכך.
לאחר השלמת המידע ההכרחי הדרוש לנו, נבצע הליך בירור מהיר, בסופו תתקבל החלטה על תשלום מלא/תשלום חלקי/הודעת פשרה/הודעת דחייה. אנחנו כמובן נעדכן אותך בכתב בהחלטתנו ונפרט את הנימוקים לקבלתה.
אם יידרש לנו זמן נוסף לטיפול בתביעתך, אנו נודיע לך על כך באמצעות "הודעת המשך בירור" בה יפורטו הנימוקים בגינם נדרש לנו זמן נוסף.

ואם בעקבות פגיעה קשה אני זקוק לכסף באופן דחוף ולא אוכל לחכות לסיום התהליך?

צר לנו על פגיעתך הקשה. אנו מבינים את מצבך ולכן נסייע לך ככל הניתן. אנו מאפשרים לך להגיש בקשה לתשלום תכוף בגין הנזק שנגרם לך. אנו נפצה אותך, ונעביר אליך תשלום אשר ינוכה בסוף התהליך מכספי הפיצויים הסופיים.

ומה לגבי חשבון המד"א? האם עלי לשלמו?

אם לאחר תאונת הדרכים בה נפגעת פונית באמצעות אמבולנס לקבלת טיפול רפואי, ולא אושפזת בבית החולים, עליך לשלם את חשבון המד"א, להעביר אלינו את הקבלה, ואנחנו נזכה אותך במלוא הסכום. ככל שנדרשת להתאשפז בבית החולים, המימון ייעשה בידי קופת החולים בה הנך מבוטח.
לתשומת ליבך, אם מדובר בתאונת עבודה, יש לפנות ישירות לביטוח לאומי להסדרת חשבון המד"א.

איך נעביר לך את התשלום?

תשלום תגמולי הביטוח יבוצע באמצעות העברה בנקאית לחשבונך או למורשה מטעמך, ואם מדובר בעוסק מורשה ו/או בחברה בע"מ, התשלום יבוצע בניכוי רכיבי המע"מ.

מערכת כללים - רכב חובה

סרטון הדרכה- מה עושים במקרה של פגיעה גופנית? 

פעולות  מהירות
לכל הפעולות המהירות

קרה לך מקרה? באיזה נושא?

נשמח לדעת באיזה נושא כדי שנוכל לעזור לך כמה שיותר מהר

רשות שוק ההון קבעה:

ליברה במקום ה- 1 בשירות

בביטוח רכב רכוש!

לקבלת הצעת מחיר לביטוח רכב
למה לרכוש ביטוח בליברה
הצעה לביטוח רכב
לפעמים יש עוד התלבטויות ושאלות - זה מובן לגמרי בשביל זה אנחנו פה בשבילך

הכי טוב להשאיר לנו פרטים 
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר

y_icon_sendCreated with Sketch.

הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה

gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'GTM-N3FCS4X/tHizCPqYuIsBEIbBpP8C'}); fbq('track', 'Lead - Contact us');
y_icon_sendCreated with Sketch.

אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר

073-3949222

6323*

רוצה לדבר איתנו עכשיו?
מחכים לשמוע ממך :-) נשמח לעזור בכל עניין

073-3949222 *6323
סגירה של חלון קופץ
סגירה של חלון קופץ
רוצה לדבר איתנו?
אפשר להרגיש חופשי לפנות אלינו בכל דבר ועניין
*6323