שנתיים בלבד מאז שהוקמה: ליברה בראש מדד השירות של חברות הביטוח

MAKO,  15.9.2020

חברת הביטוח הדיגיטלית כבשה את הפסגה במדד השירות שמפרסמת רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון בענף ביטוח הרכב. המדד מדרג את כל חברות הביטוח על פי קריטריוני שירות קבועים דוגמת מדד תשלום התביעות, מהירות הטיפול, שילוב כלים דיגיטליים ועוד.


מדד השירות השנתי של רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון, המדרג את חברות הביטוח לפי רמת השירות המוענק ללקוחותיהן, התפרסם הבוקר (15.9.20). המדד, בוחן את חברות הביטוח על פי פרמטרים קבועים, ביניהם: אחוז התביעות שאושרו ומהירות הטיפול (סטטיסטי), שביעות רצון הלקוחות והאם יספקו המלצה על החברה לחבריהם, כמות תלונות וסיווגן (ביחס לנתח שוק) שיעור מענה אנושי (תוך 3 דקות) ומגוון הפעולות שניתן לבצע בצורה דיגיטלית. הציונים המתקבלים בכל פרמטר משוקללים לכדי ציון אחד סופי המדרג את החברות על פי טיב השירות הכולל.

מקום הראשון במדד השירות בענף הביטוח רכב רכוש הגיעה חברת הביטוח הדיגיטלית ליברה, עם ציון כולל של 89 נקודות, זאת פחות משנתיים לאחר הקמתה ולראשונה כמשתתפת במדד. הציון מורכב מציונים גבוהים ומרשימים בקריטריונים המרכיבים אותו, ביניהם קריטריון שיעור תשלום התביעות (96), טיפול בלקוחות (94), זמן מענה טלפוני (89) ועוד.


לצפייה בכתבה המלאה

צהריים טובים!

בחירה טובה להעביר איתנו את הקפה של השעות הקשות...
איזה ביטוח מעניין אותך?

למה Libra ?
הצעה לביטוח רכב
לפעמים יש עוד התלבטויות ושאלות - זה מובן לגמרי בשביל זה אנחנו פה בשבילך

הכי טוב להשאיר לנו פרטים 
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר

y_icon_sendCreated with Sketch.

הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה

gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'GTM-N3FCS4X/tHizCPqYuIsBEIbBpP8C'}); fbq('track', 'Lead - Contact us');
y_icon_sendCreated with Sketch.

אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר

073-3949222

6323*

רוצה לדבר איתנו עכשיו?
מחכים לשמוע ממך :-) נשמח לעזור בכל עניין

073-3949222 *6323
רוצה לדבר איתנו?
אפשר להרגיש חופשי לפנות אלינו בכל דבר ועניין
*6323