הכי טוב להשאיר לנו פרטים
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר
הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה
אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר
073-3949222
6323*
ליברה קמה כדי לנער את ענף הביטוח, וזה אכן מה שעשינו – לא רק במחיר אלא גם בסטנדרט השירות, ואת התוצאות אכן רואים במדד השירות של רשות שוק ההון.
למקום הראשון במדד השירות בענף ביטוח רכב רכוש לשנת 2022 הגיעה חברת הביטוח ליברה, עם ציון כולל של 87 נקודות.
מדד השירות לביטוח רכב רכוש הוא מדד המשקף את השירות של החברות בענף. מטרת המדד לדרג את חברות הביטוח לפי רמת השירות שהן מעניקות בכל מוצר, כאשר הציון מבוסס על קריטריונים קבועים ביניהם תשלום התביעות, שביעות רצון לקוחות, תלונות ציבור, זמני מענה טלפוני ושילוב כלים דיגיטליים.
קריטריון תשלום התביעות משקף את שיעור תשלום התביעות ואת מהירות הטיפול בתביעות ביטוח שנסגרו בחברה. הציון מחושב כממוצע של שני הרכיבים הבאים:
קריטריון שביעות רצון והמלצת לקוחות משקף את מידת שביעות הרצון של המבוטח מהחברה ומידת ההמלצה שלו עליה.
קריטריון תלונות הציבור משקף את מספר התלונות שהוגשו לרשות שוק ההון בשנת 2022 בביטוח רכב רכוש, נגד חברת הביטוח, ואת מספר התלונות בהן נמצא שחברה לא פעלה כנדרש והיא נתנה פיצוי או סעד למתלונן, באותה השנה. ככל שהציון נמוך יותר, יותר לקוחות התלוננו כנגד החברה וביותר תלונות נמצא שיש להעניק פיצוי או סעד לפונה.
קריטריון זמני המענה הטלפוני משקף את אחוז השיחות בהן ניתן מענה אנושי בתוך 3 דקות מרגע היציאה מנתב השיחות של החברה ועד לקבלת מענה אנושי (ללא זמן שיטוט בנתב).
ככל שנציגי החברה ענו ליותר שיחות תוך 3 דקות, ציון החברה גבוה יותר.
הציונים המתקבלים בכל פרמטר משוקללים לכדי ציון אחד סופי המדרג את החברות על פי טיב השירות הכולל.
קריטריון זה משקף את האפשרות לבצע פעולות בצורה דיגיטלית ומהווה 5% מהציון הסופי. פרמטר זה מבוסס על מידת ההנגשה ושילוב הכלים הדיגיטליים במערך השירות של חברת הביטוח, על מנת להעניק לציבור המבוטחים אמצעי התקשרות וביצוע פעולות נוחים ונגישים ככל האפשר.
למקום הראשון במדד השירות בענף ביטוח רכב רכוש לשנת 2022 הגיעה חברת הביטוח הדיגיטלית ליברה, עם ציון כולל של 87 נקודות! הציון מורכב מציונים גבוהים ומרשימים בקריטריונים המרכיבים אותו, ביניהם קריטריון שיעור תשלום התביעות (94), טיפול בלקוחות (90), כלים דיגיטליים (97) ועוד.
גם במדדי שביעות רצון הלקוחות בענפי ביטוח דירה וביטוח רכב חובה התמקמה ליברה במקום גבוה במיוחד. בביטוח רכב חובה זכתה ליברה ב-84 נקודות- בקריטריון הטיפול בלקוחות קיבלה ליברה ציון 91 וציון-97 בכלים דיגיטליים. בביטוח דירה זכתה ליברה ב-ציון כולל של 86. כאשר בקריטריון טיפול בלקוחות קיבלה ליברה ציון 91 וציון -93 בשיעור תשלום תביעות.
מנכ"לית ליברה, אתי אלישקוב: " ליברה קמה כדי לנער את ענף הביטוח, וזה אכן מה שעשינו – לא רק במחיר אלא גם בסטנדרט השירות ורואים את זה היטב גם בתוצאות המדד! אני מודה לכל המבוטחים שלנו שנותנים בנו אמון ומבטיחה להמשיך לחולל שינויים ולהביא בשורות חדשות".
רק ליברה מחשבת את מחיר ביטוח הרכב לפי מקסימום פרמטרים שיכולים לפעול לטובתך
כיף שהחלטת לפתוח איתנו את היום שלך...
איזה ביטוח מעניין אותך?
כי עם הביטוח הפרסונלי של ליברה,
שקט נפשי לא חייב להיות יקר
בליברה יש לך 100% עצמאות
לבצע כמעט כל פעולה, מכל מקום, 24/7
אנחנו מאמינים שהרווח שלנו הוא בזכותכם,
וגם לכם מגיע ליהנות ממנו!
הכי טוב להשאיר לנו פרטים
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר
הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה
אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר
073-3949222
6323*