הכי טוב להשאיר לנו פרטים
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר
הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה
אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר
073-3949222
6323*
ליברה ממשיכה להוביל ! גאים להיבחר כחברה מצטיינת בתחרות השנתית למצוינות בשירות לקוח של המרכז הישראלי לניהול! ליברה קוטפת את המקום ה-1 בקטגוריית הטכנולוגיה ככלי לשיפור חווית הלקוח !
ארגון המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), בחר בחברת ליברה כזוכה במקום הראשון, בתחרות השנתית למצוינות בשירות וחווית לקוח. זאת, לאחר שלפני כחודש קטפה ליברה גם את המקום הראשון במדד השירות של רשות שוק ההון ביטוח וחסכון. בתחרות המצוינות לשירות של המי"ל התמודדה ליברה בקטגורית "הטכנולוגיה ככלי לשיפור חווית הלקוח" במסגרתה נמדדה על הטמעתה של מערכת טכנולוגית, הן ברמה הפנים ארגונית, והן בהתאמת ובשיפור תהליכי העבודה וההשפעה הישירה על חווית הלקוח.
חבר השופטים של ארגון המי"ל, המונה כ-70 שופטים ביניהם מנכ"לים, סמנכ"לים, אנשי ייעוץ ומחקר, אנשי אקדמיה ועוד, בחנו את הצלחת המערכת הטכנולוגית של ליברה, השפעתה על שיפור חווית הלקוח והוספתם של פתרונות משתנים בהתאם ללקוח. פתרונות שלא היו קיימים עד כניסתה של החברה לשוק. בנוסף לציוני השופטים שוקללו גם ציוני סקר שביעות הרצון של החברה, שנערך על ידי המרכז, עבור התחרות. בין המשתתפות בקטגוריה היו שחקניות נוספות מעולם הביטוח כלל ומגדל, וכן שחקניות מענפים אחרים.
טרם הקמתה של ליברה, שוק הביטוח בישראל, אופיין בחוסר חדשנות ובחוסר התאמה לסביבה הטכנולוגיות והדיגיטלית, שאפיינה את מרבית ענפי הצריכה. אין ספק שליברה הצליחה בשלוש השנים האחרונות להביא לענף בשורות צרכניות מהותיות, כמו מודל תמחור מבוסס קילומטראז', הוזלת מחיר הביטוח הממוצע בענף, מהפכת ניודים בביטוחי רכב ועוד, וכעת הזכייה בתחרות השירות של המי"ל מעידה על כך שגם הטכנולוגיה של ליברה מהווה game chnger בענף ובחווית השירות של הלקוח. ליברה קמה כדי לנער את ענף הביטוח, וזה אכן מה שעשינו – לא רק במחיר אלא גם בסטנדרט השירות!
רוצים להצטרף להצלחה? בדקו כאן הצעת מחיר לביטוח רכב
ליברה פיתחה מערכת ליבה חדשנית בעלת יכולות טכנולוגיות מתקדמות באמצעות בית תוכנה כחול-לבן, המבוסס על תפיסה של customer success ונועד להוביל לשינוי שורשי אמיתי בענף הביטוח בישראל באמצעות תשתית טכנולוגית ומערכת ליבה מתקדמת, כאשר תפיסת המערכת מוכוונת לעולם הדיגיטלי שבמרכזו מוצבת חוויית הלקוח על כל רבדיה.
תפיסת המערכת שמה את הלקוח במרכז ועוסקת בניהול הלקוח על כל האינטראקציות שלו עם החברה ועל כל נכסי הלקוח המנוהלים בחברה, וזאת בניגוד למערכות הסטנדרטיות הקיימות כיום ברוב חברות הביטוח כך ניתן לדעת את כל המידע אודות הלקוח בלחיצת כפתור במערכת אחת, מה שממקסם את חוויית השירות של הלקוח בכל אינטראקציה עם החברה. פיתוחים ייחודיים אלו מאפשרים לראשונה בעולם הביטוח לתמוך באופן מלא בתפיסת הוליסטית של הלקוח ולא של המוצר.
הכלים הדיגיטליים שפותחו על ידי ליברה, פותחו תוך ראיית הלקוח ומתן מענה לצרכיו, הקלה על הלקוח הן בתהליך רכישת הביטוח, הן בשירות השוטף הניתן ללקוח והן בטיפול בתביעות. הגברת השימוש בדיגיטל, מגבירה את הזמינות של החברה ואת היכולת העצמאית של הלקוח לבצע פעולות מבלי הצורך בפניה יזומה לחברה, ותוך חיסכון בזמנו, והכל בפשטות ובקלות שאין שניה לה בענף הביטוח כולו.
רק ליברה מחשבת את מחיר ביטוח הרכב לפי מקסימום פרמטרים שיכולים לפעול לטובתך
כיף שהחלטת לפתוח איתנו את היום שלך...
איזה ביטוח מעניין אותך?
כי עם הביטוח הפרסונלי של ליברה,
שקט נפשי לא חייב להיות יקר
בליברה יש לך 100% עצמאות
לבצע כמעט כל פעולה, מכל מקום, 24/7
אנחנו מאמינים שהרווח שלנו הוא בזכותכם,
וגם לכם מגיע ליהנות ממנו!
הכי טוב להשאיר לנו פרטים
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר
הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה
אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר
073-3949222
6323*