שירות מיטבי ומותאם לאזרחים וותיקים

ריכזנו עבורכם את עיקרי ההנחיות של הממונה על רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון בנושא שירות מותאם ומובחן לאזרחים ותיקים, כדי שתדעו מה הזכויות שלכם ולמה לצפות מאיתנו.

בינואר 2022 פרסמה רשות שוק ההון הוראות המחייבות את הגופים המוסדיים לספק שירות מובחן ומותאם לאזרחים ותיקים, בני 67 ומעלה. הוראות אלו נקבעו על מנת להקל על האזרחים הותיקים, ולהבטיח שימצו את זכויותיהם ויקבלו שירות שמותאם להם, בכל שלב, החל מהצירוף לביטוח ועד לטיפול ויישוב תביעות. תקנות אלו נכנסו לתוקף בחודש אוגוסט 2022.

 

מהם עיקרי ההוראות ואיך מותאם מודל השירות לאזרחים ותיקים?

  • ממונה אזרחים ותיקים – כל חברה נדרשת למנות עובד בחברה, שיהיה אחראי על התוויית המדיניות המותאמת כלפי אזרחים ותיקים ויישומה בפועל. ממונה אזרחים ותיקים בחברה הינו מר רפי קריספין, סמנכ"ל השירות והמכירות של החברה.
  • הכשרה ייעודית לנותני השירות בחברה בנושא מתן שירות לאזרחים ותיקים.
  • הליך דו-שלבי לצירוף אזרחים ותיקים לביטוח בפניה יזומה – במטרה לאפשר לאזרח ותיק המקבל הצעה, זמן לשקול אותה, להתייעץ לגביה ולהחליט מה הוא רוצה.
  • אפשרות לצרף גורם נוסף לשיחת שירות ומכירה.
  • התחייבות למתן מענה אנושי ייעודי וכן קיום שיחות טלפוניות בנקודות חשובות שקשורות לפוליסת הביטוח.
  • הקלה על תהליך הגשה ויישוב תביעה לאזרחים ותיקים – נותני השירות יפעלו על מנת לפשט את תהליך התביעה בפני הלקוח, ילוו אותו בכל שלבי הטיפול ואף יאפשרו הגשת תביעה בעל פה, לרבות טופס הגשת תביעה.

 

אנחנו בליברה מייחסים חשיבות רבה למתן שירות מותאם לאזרחים הותיקים,

מיישמים את ההוראות וזמינים עבורכם לכל דבר ועניין.

דוח ממונה אזרחים ותיקים- דיווח שנתי לשנת 2022

פעולות מהירות 
לכל הפעולות המהירות
אפשר להרגיש חופשי לפנות אלינו בכל דרך
בטלפון

*6323

בפקס

073-3949229

פניות הציבור במייל

[email protected]

רוצה לדבר איתנו?
אפשר להרגיש חופשי לפנות אלינו בכל דבר ועניין
*6323