הכי טוב להשאיר לנו פרטים
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר
הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה
אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר
073-3949222
6323*
נפגעת בתאונה?
מקווים שחזרת לקו הבריאות ומאחלים לך רפואה שלמה. נעשה כל שביכולתנו כדי להקל עליך ולטפל בתביעתך בהגינות ובזריזות.
תהליך הטיפול הוא פשוט וכולל 4 שלבים:
באפשרותך לדווח על האירוע בכל שעה ומכל מקום באמצעות אתר האינטרנט, באיזור האישי שלך. חשוב לנו לומר שאנחנו חברה דיגיטלית, אבל יש גם אנשים אמיתיים שיוכלו לסייע לך בכל שלב. אנחנו כאן בשבילך בטלפון 6323* או 073-3949222. מבטיחים לענות :-)
אל דאגה, עם דיווח התביעה נשלח לך מכתב המפרט את המסמכים הדרושים לנו לצורך הטיפול בתביעתך. גם כאן אנחנו פרסונליים...בוחנים כל מקרה לגופו ולכן רשימת המסמכים היא אישית, בהתאם למקרה התביעה.
כמובן. באפשרותך להיעזר במומחים מטעמך. חשוב לציין כי יתכן וגם אנחנו נעזר במומחה, אשר יפגוש אותך. במקרה זה, כמובן שנעדכן אותך מראש וגם נסביר את תפקידו של המומחה והקשר שלו לבירור התביעה.
אם שלחת את כל המסמכים, נבדוק לעומק את תביעתך, ותוך 30 יום נעדכנך בהחלטה. במהלך זמן זה, אנו בודקים את כל המסמכים שנשלחו על ידך. אם נצטרך לבצע בדיקות משלימות כמו העתקת תיק משטרה, הזמנת תיק רפואי וכו' נעדכנך בכך.
לאחר השלמת המידע ההכרחי הדרוש לנו, נבצע הליך בירור מהיר, בסופו תתקבל החלטה על תשלום מלא/תשלום חלקי/הודעת פשרה/הודעת דחייה. אנחנו כמובן נעדכן אותך בכתב בהחלטתנו ונפרט את הנימוקים לקבלתה.
אם יידרש לנו זמן נוסף לטיפול בתביעתך, אנו נודיע לך על כך באמצעות "הודעת המשך בירור" בה יפורטו הנימוקים בגינם נדרש לנו זמן נוסף.
צר לנו על פגיעתך הקשה. אנו מבינים את מצבך ולכן נסייע לך ככל הניתן. אנו מאפשרים לך להגיש בקשה לתשלום תכוף בגין הנזק שנגרם לך. אנו נפצה אותך, ונעביר אליך תשלום אשר ינוכה בסוף התהליך מכספי הפיצויים הסופיים.
אם לאחר תאונת הדרכים בה נפגעת פונית באמצעות אמבולנס לקבלת טיפול רפואי, ולא אושפזת בבית החולים, עליך לשלם את חשבון המד"א, להעביר אלינו את הקבלה, ואנחנו נזכה אותך במלוא הסכום. ככל שנדרשת להתאשפז בבית החולים, המימון ייעשה בידי קופת החולים בה הנך מבוטח.
לתשומת ליבך, אם מדובר בתאונת עבודה, יש לפנות ישירות לביטוח לאומי להסדרת חשבון המד"א.
תשלום תגמולי הביטוח יבוצע באמצעות העברה בנקאית לחשבונך או למורשה מטעמך, ואם מדובר בעוסק מורשה ו/או בחברה בע"מ, התשלום יבוצע בניכוי רכיבי המע"מ.
קרה לך מקרה? באיזה נושא?
כי עם הביטוח הפרסונלי של ליברה,
שקט נפשי לא חייב להיות יקר
בליברה יש לך 100% עצמאות
לבצע כמעט כל פעולה, מכל מקום, 24/7
אנחנו מאמינים שהרווח שלנו הוא בזכותכם,
וגם לכם מגיע ליהנות ממנו!
הכי טוב להשאיר לנו פרטים
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר
הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה
אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר
073-3949222
6323*