כל מה שרצית לדעת על תביעות בנסיעות לחו"ל

גנבו לך את המזוודה? היה לך צורך להתייעץ עם רופא? אנחנו מודעים לאי הנעימות הכרוכה בכך ולכן נעשה הכל על מנת לסייע לך. לפני שמשלמים, מתקשרים אלינו ואנחנו דואגים להעביר לך את הכסף ישירות לכרטיס האשראי

איך מדווחים על האירוע?

מקווים שהכל יזרום לפי התכנית, אבל אם בכל זאת יקרה משהו, חשוב לדבר איתנו לפני שמשלמים, כדי שנוכל להעביר לך את הכסף ישירות לכרטיס האשראי. מוקד הסיוע זמין לרשותך 24/7 בטלפון 972-3-5563663.

איזה מסמכים דרושים לנו?

אל דאגה, אנו נשלח לך בהקדם מכתב המפרט את המסמכים הספציפיים הדרושים לנו לצורך הטיפול בתביעתך. בינתיים, אפשר להתחיל לרכז את המסמכים הבאים:

  • במידה והאירוע ארע בעת טיסה או שיט או כלי תחבורה, נדרש אישור של חברת התעופה או הספנות או התחבורה או ההשכרה, על הגשת תביעה וכן אישור על החזר כספים בגין האירוע, במידה והתקבלו כאלה.
  • צילום ברור וקריא של אישור המשטרה ממקום וממועד האירוע בחו"ל ובו פירוט נסיבות האירוע.
  • צילום ברור וקריא של כרטיסי הטיסה.
  • צילום ברור וקריא של הדרכון או תעודת הזהות.
  • צילום ברור וקריא של המחאה מבוטלת (לצורך העברה בנקאית).
  • במידה ונגרמו הוצאות רפואיות, נדרשים מסמכים רפואיים ו/או דוח רפואי של רופא מומחה רלוונטי המטפל בחו"ל, הכולל דיאגנוזה, סיבת הטיפול ואופן הטיפול הנדרש.

האם יש מישהו שאוכל להיעזר בו?

כמובן. באפשרותך להיעזר במומחים מטעמך. חשוב לציין כי יתכן וגם אנחנו נעזר במומחה, אשר יפגוש אותך. במקרה זה, כמובן שנעדכן אותך מראש וגם נסביר את תפקידו של המומחה והקשר שלו לבירור התביעה.

מתי מסתיים הטיפול בתביעה?

אם שלחת את כל המסמכים, נבדוק לעומק את תביעתך, ותוך 30 יום נעדכנך בהחלטה. במהלך זמן זה, אנו בודקים את כל המסמכים שנשלחו על ידך. אם נצטרך לבצע בדיקות משלימות כמו הזמנת תיק רפואי וכו' נעדכנך בכך.
לאחר השלמת המידע ההכרחי הדרוש לנו, נבצע הליך בירור מהיר, בסופו תתקבל החלטה על תשלום מלא/תשלום חלקי/הודעת פשרה/הודעת דחייה. אנחנו כמובן נעדכן אותך בכתב בהחלטתנו ונפרט את הנימוקים לקבלתה.
אם יידרש לנו זמן נוסף לטיפול בתביעתך, אנו נודיע לך על כך באמצעות "הודעת המשך בירור" בה יפורטו הנימוקים בגינם נדרש לנו זמן נוסף.

איך נעביר לך את התשלום?

תשלום תגמולי הביטוח יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שלך או בהעברה בנקאית לחשבונך או למורשה מטעמך.

צהריים טובים!

בחירה מצויינת להעביר איתנו את הקפה של השעות הקשות...
איזה ביטוח מעניין אותך?

למה Libra ?
ליברה, תנו לי הצעה
לפעמים יש עוד התלבטויות ושאלות - זה מובן לגמרי בשביל זה אנחנו פה בשבילך

הכי טוב להשאיר לנו פרטים 
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר

y_icon_sendCreated with Sketch.

הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה

gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'GTM-N3FCS4X/tHizCPqYuIsBEIbBpP8C'}); fbq('track', 'Lead - Contact us');
y_icon_sendCreated with Sketch.

אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר

073-3949222

6323*

רוצה לדבר איתנו עכשיו?
מחכים לשמוע ממך :-) נשמח לעזור בכל עניין

073-3949222 *6323
רוצה לדבר איתנו?
אפשר להרגיש חופשי לפנות אלינו בכל דבר ועניין
*6323