הכי טוב להשאיר לנו פרטים
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר
הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה
אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר
073-3949222
6323*
מקווים שהכל יזרום לפי התכנית, אבל אם בכל זאת יקרה משהו, חשוב לדווח על התביעה או לדבר איתנו לפני שמשלמים, כדי שנוכל להעביר לך את הכסף ישירות לכרטיס האשראי. מוקד הסיוע זמין לרשותך 24/7 בטלפון 972-3-5563663.
לדיווח על תביעה באופן דיגיטלי לוחצים כאן
אל דאגה, אנו נשלח לך בהקדם מכתב המפרט את המסמכים הספציפיים הדרושים לנו לצורך הטיפול בתביעתך. בינתיים, אפשר להתחיל לרכז את המסמכים הבאים:
כמובן. באפשרותך להיעזר במומחים מטעמך. חשוב לציין כי יתכן וגם אנחנו נעזר במומחה, אשר יפגוש אותך. במקרה זה, כמובן שנעדכן אותך מראש וגם נסביר את תפקידו של המומחה והקשר שלו לבירור התביעה.
אם שלחת את כל המסמכים, נבדוק לעומק את תביעתך, ותוך 30 יום נעדכנך בהחלטה. במהלך זמן זה, אנו בודקים את כל המסמכים שנשלחו על ידך. אם נצטרך לבצע בדיקות משלימות כמו הזמנת תיק רפואי וכו' נעדכנך בכך.
לאחר השלמת המידע ההכרחי הדרוש לנו, נבצע הליך בירור מהיר, בסופו תתקבל החלטה על תשלום מלא/תשלום חלקי/הודעת פשרה/הודעת דחייה. אנחנו כמובן נעדכן אותך בכתב בהחלטתנו ונפרט את הנימוקים לקבלתה.
אם יידרש לנו זמן נוסף לטיפול בתביעתך, אנו נודיע לך על כך באמצעות "הודעת המשך בירור" בה יפורטו הנימוקים בגינם נדרש לנו זמן נוסף.
תשלום תגמולי הביטוח יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שלך או בהעברה בנקאית לחשבונך או למורשה מטעמך.
סרטון הדרכה - כל מה שרצית לדעת על הגשת תביעה בביטוח נסיעות לחו"ל
כיף שבחרת לסיים איתנו את היום שלך...
איזה ביטוח מעניין אותך?
כי עם הביטוח הפרסונלי של ליברה,
שקט נפשי לא חייב להיות יקר
בליברה יש לך 100% עצמאות
לבצע כמעט כל פעולה, מכל מקום, 24/7
אנחנו מאמינים שהרווח שלנו הוא בזכותכם,
וגם לכם מגיע ליהנות ממנו!
הכי טוב להשאיר לנו פרטים
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר
הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה
אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר
073-3949222
6323*