נגישות בליברה

אנחנו בליברה, רואים חשיבות רבה במתן שירות לאנשים עם מוגבלויות. לכן, אנחנו משקיעים מאמצים בכך שגם אדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירות הניתן לכלל מבוטחינו, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות חברת ליברה

ליברה נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותינו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

משרדי ליברה

משרדי ליברה ממוקמים בבניין D במרכז העסקים עזריאלי חולון. המתחם כולו (ובכלל זה בניין D) מונגש.

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל הממוקמים בבניין D במרכז העסקים עזריאלי חולון. המתחם כולו (ובכלל זה בניין D) מונגש.

  • חניון נגיש: בחניון שנמצא במרכז העסקים עזריאלי חולון ישנן חניות נכים לרכב גבוה (עד 185 ס"מ).
  • גישה רציפה מהכניסה לבניין ומהחניון ועד לעמדה בה ניתן השירות.
  • המעליות נגישות.
  • אזור ההמתנה הונגש עם ריהוט מתאים.
  • ניתנת עזרה במילוי טפסים לפי בקשה.

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש- עובדי החברה העוסקים במתן שירות ללקוחותיה עברו הדרכה והכשרות בהיבטים של מתן שירות לאנשים עם מוגבלות.
    במסגרת זו קיבלו כלים למתן שירות נגיש ולאופן הטיפול בפניות של לקוחות בנושא שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי במוקד שירות הלקוחות הונגש כך שהמידע הוקלט בשפה ברורה וללא מוזיקת רקע.
  • אמצעים נוספים ליצירת קשר- ניתן ליצור קשר עם החברה בכל אחת מן הדרכים הבאות:
    1. מוקד השירות הטלפוני 6323*
    2. עמוד צור קשר באתר

נגישות אתר האינטרנט של ליברה

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת ליברה מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.

האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.

לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות בקקל ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.

מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.

אתר האינטרנט של ליברה מונגש באמצעות מערכת "Accessible" לרמה AA, לפי הנחיות WCAG 2.0, לפי החוק הישראלי ובהתאם לצרכים של אנשים בעלי מוגבלויות. Accessible "סורקת" את הסביבה בה היא פועלת, ומבינה איך האתר בנוי, מה היא היררכיית הקישורים והכותרות, מהם הדברים העיקריים ומה פחות, ומנגישה את האתר בהתאם.

באופן כללי, אתר נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות לגלוש בו, לצרוך את המידע הקיים בו ולהשתמש בו ביעילות. כחלק מהתאמות הנגישות שבוצעו, בוצעו ההתאמות הנדרשות באתר האינטרנט, כך שכלל לקוחותינו יוכלו ליהנות מחוויית גלישה נוחה, נעימה ונגישה. לנוחיותך, בוצעו התאמות נגישות גם לאתר המותאם בנייד.

אנו עושים כמיטב יכולותינו על מנת לדאוג שיישאר נגיש בכל זמן. בין אם אתם בעלי מוגבלות פיזית ובין אם לא, בממשק הנגישות שלנו תוכלו למצוא את הטכנולוגיות המתאימות אשר בעזרתן, תוכלו להתאים את תצוגת האתר בעבורכם, ובהתאם למגבלותיכם. 

למרות מאמצנו הרבים לאפשר את התאמת האתר ברמה הטובה ביותר, יתכן ויתגלו דפים או חלקים באתר שטרם הונגשו או שטרם נמצא בעבורם הפתרון הטכנולוגי. יחד עם זאת, אנו ממשיכים בכל עת לשפר, להוסיף ולעדכן יכולות לממשק הנגישות באתר, וכן להתאים ואף לפתח טכנולוגיות חדשות על מנת להגיע לרמת הנגישות האופטימלית ביותר, בכל רגע נתון ובהתאם להתקדמות הטכנולוגית.

תאימות דפדפנים ומערכות הפעלה

Google Chrome, FireFox, Safari, Opera, Microsoft Edge, Android Marshmallow, iOS9 - אנו תומכים בכל המכשירים והדפדפנים הפופולריים בשוק עד לכ-2 גרסאות אחורה.

במידה ומצאתם תקלה, או שאינכם מסתדרים עם ממשק הנגישות, או שיש לכם רעיונות לשיפורו, נשמח לשמוע מכם. תוכלו למלא טופס משוב ולספר לנו על חוויתכם באתר. בנוסף, ניתן לפנות למייל בכתובת  hayuta@lbr.co.il .

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

מידע נגיש

לבקשת אדם עם מוגבלות, אנו נמסור מידע באופן שיבטיח לו נגישות למידע ולקבלת השירות. המידע יימסר לבקשת אדם עם מוגבלות באמצעות התאמת נגישות המתאימה למוגבלותו.

שירות נגיש

  • ניתן להיכנס עם חיות שירות.
  • ניתן להסתייע במלווה אישי.
  • נתב השיחות במוקד השירות הונגש והוא כולל מידע הניתן בשפה פשוטה, בקצב איטי וללא מוזיקת רקע.
  • אפשר ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 6323*, או בדוא"ל ובפקס לפי הרשימה המופיעה בעמוד צור קשר.

פרטי רכז הנגישות בליברה

הממונה על הנגישות בליברה היא קארין בלייר.
ליצירת קשר ניתן לפנות במייל: Negishut@lbr.co.il , טלפון- 0733949262

פרסום הצהרת הנגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 25/8/2021

בוקר טוב!

כיף שהחלטת לפתוח איתנו את היום שלך...
איזה ביטוח מעניין אותך?

למה Libra ?
תנו לי הצעה לביטוח רכב
לפעמים יש עוד התלבטויות ושאלות - זה מובן לגמרי בשביל זה אנחנו פה בשבילך

הכי טוב להשאיר לנו פרטים 
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר

y_icon_sendCreated with Sketch.

הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה

gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'GTM-N3FCS4X/tHizCPqYuIsBEIbBpP8C'}); fbq('track', 'Lead - Contact us');
y_icon_sendCreated with Sketch.

אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר

073-3949222

6323*

רוצה לדבר איתנו עכשיו?
מחכים לשמוע ממך :-) נשמח לעזור בכל עניין

073-3949222 *6323
רוצה לדבר איתנו?
אפשר להרגיש חופשי לפנות אלינו בכל דבר ועניין
*6323