הכי טוב להשאיר לנו פרטים
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר
הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה
אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר
073-3949222
6323*
משרדי ליברה ממוקמים בבניין D במרכז העסקים עזריאלי חולון. המתחם כולו (ובכלל זה בניין D) מונגש.
אתר האינטרנט של ליברה מונגש באמצעות מערכת "Accessible" לרמה AA, לפי הנחיות WCAG 2.0, לפי החוק הישראלי ובהתאם לצרכים של אנשים בעלי מוגבלויות. Accessible "סורקת" את הסביבה בה היא פועלת, ומבינה איך האתר בנוי, מה היא היררכיית הקישורים והכותרות, מהם הדברים העיקריים ומה פחות, ומנגישה את האתר בהתאם.
באופן כללי, אתר נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות לגלוש בו, לצרוך את המידע הקיים בו ולהשתמש בו ביעילות. כחלק מהתאמות הנגישות שבוצעו, בוצעו ההתאמות הנדרשות באתר האינטרנט, כך שכלל לקוחותינו יוכלו ליהנות מחוויית גלישה נוחה, נעימה ונגישה. לנוחיותך, בוצעו התאמות נגישות גם לאתר המותאם בנייד.
אנו עושים כמיטב יכולותינו על מנת לדאוג שיישאר נגיש בכל זמן. בין אם אתם בעלי מוגבלות פיזית ובין אם לא, בממשק הנגישות שלנו תוכלו למצוא את הטכנולוגיות המתאימות אשר בעזרתן, תוכלו להתאים את תצוגת האתר בעבורכם, ובהתאם למגבלותיכם.
למרות מאמצנו הרבים לאפשר את התאמת האתר ברמה הטובה ביותר, יתכן ויתגלו דפים או חלקים באתר שטרם הונגשו או שטרם נמצא בעבורם הפתרון הטכנולוגי. יחד עם זאת, אנו ממשיכים בכל עת לשפר, להוסיף ולעדכן יכולות לממשק הנגישות באתר, וכן להתאים ואף לפתח טכנולוגיות חדשות על מנת להגיע לרמת הנגישות האופטימלית ביותר, בכל רגע נתון ובהתאם להתקדמות הטכנולוגית.
תאימות דפדפנים ומערכות הפעלה-
Google Chrome, FireFox, Safari, Opera, Microsoft Edge, Android Marshmallow, iOS9 - אנו תומכים בכל המכשירים והדפדפנים הפופולריים בשוק עד לכ-2 גרסאות אחורה.
במידה ומצאתם תקלה, או שאינכם מסתדרים עם ממשק הנגישות, או שיש לכם רעיונות לשיפורו, נשמח לשמוע מכם. תוכלו למלא טופס משוב ולספר לנו על חוויתכם באתר. בנוסף, ניתן לפנות למייל בכתובת hayuta@lbr.co.il .
הממונה על הנגישות בליברה היא קארין בלייר.
ליצירת קשר ניתן לפנות במייל: Negishut@lbr.co.il , טלפון- 0733949262
עובדי החברה העוסקים במתן שירות ללקוחותיה עברו הדרכה והכשרות בהיבטים של מתן שירות לאנשים עם מוגבלות.
במסגרת זו קיבלו כלים למתן שירות נגיש ולאופן הטיפול בפניות של לקוחות בנושא שירות נגיש. כמו כן, המענה הקולי במוקד שירות הלקוחות הונגש כך שהמידע הוקלט בשפה ברורה וללא מוזיקת רקע.
ניתן ליצור קשר עם החברה בכל אחת מן הדרכים הבאות:
1. מוקד השירות הטלפוני 6323*
2. עמוד צור קשר באתר
לבקשת אדם עם מוגבלות, אנו נמסור מידע באופן שיבטיח לו נגישות למידע ולקבלת השירות. המידע יימסר לבקשת אדם עם מוגבלות באמצעות התאמת נגישות המתאימה למוגבלותו.
כיף שהחלטת לפתוח איתנו את היום שלך...
איזה ביטוח מעניין אותך?
כי עם הביטוח הפרסונלי של ליברה,
שקט נפשי לא חייב להיות יקר
בליברה יש לך 100% עצמאות
לבצע כמעט כל פעולה, מכל מקום, 24/7
אנחנו מאמינים שהרווח שלנו הוא בזכותכם,
וגם לכם מגיע ליהנות ממנו!
הכי טוב להשאיר לנו פרטים
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר
הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה
אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר
073-3949222
6323*