נגישות בליברה

אנחנו בליברה, רואים חשיבות רבה במתן שירות לאנשים עם מוגבלויות. לכן, אנחנו משקיעים מאמצים בכך שגם אדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירות הניתן לכלל מבוטחינו, באופן עצמאי ושוויוני.

משרדי ליברה

משרדי ליברה ממוקמים בבניין D במרכז העסקים עזריאלי חולון. המתחם כולו (ובכלל זה בניין D) מונגש.

אתר האינטרנט של ליברה

אתר האינטרנט של ליברה מונגש באמצעות מערכת "Accessible" לרמה AA, לפי הנחיות WCAG 2.0, לפי החוק הישראלי ובהתאם לצרכים של אנשים בעלי מוגבלויות. Accessible "סורקת" את הסביבה בה היא פועלת, ומבינה איך האתר בנוי, מה היא היררכיית הקישורים והכותרות, מהם הדברים העיקריים ומה פחות, ומנגישה את האתר בהתאם.

באופן כללי, אתר נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות לגלוש בו, לצרוך את המידע הקיים בו ולהשתמש בו ביעילות. כחלק מהתאמות הנגישות שבוצעו, בוצעו ההתאמות הנדרשות באתר האינטרנט, כך שכלל לקוחותינו יוכלו ליהנות מחוויית גלישה נוחה, נעימה ונגישה. לנוחיותך, בוצעו התאמות נגישות גם לאתר המותאם בנייד.

אנו עושים כמיטב יכולותינו על מנת לדאוג שיישאר נגיש בכל זמן. בין אם אתם בעלי מוגבלות פיזית ובין אם לא, בממשק הנגישות שלנו תוכלו למצוא את הטכנולוגיות המתאימות אשר בעזרתן, תוכלו להתאים את תצוגת האתר בעבורכם, ובהתאם למגבלותיכם. 

למרות מאמצנו הרבים לאפשר את התאמת האתר ברמה הטובה ביותר, יתכן ויתגלו דפים או חלקים באתר שטרם הונגשו או שטרם נמצא בעבורם הפתרון הטכנולוגי. יחד עם זאת, אנו ממשיכים בכל עת לשפר, להוסיף ולעדכן יכולות לממשק הנגישות באתר, וכן להתאים ואף לפתח טכנולוגיות חדשות על מנת להגיע לרמת הנגישות האופטימלית ביותר, בכל רגע נתון ובהתאם להתקדמות הטכנולוגית.

תאימות דפדפנים ומערכות הפעלה-

Google Chrome, FireFox, Safari, Opera, Microsoft Edge, Android Marshmallow, iOS9 - אנו תומכים בכל המכשירים והדפדפנים הפופולריים בשוק עד לכ-2 גרסאות אחורה.

במידה ומצאתם תקלה, או שאינכם מסתדרים עם ממשק הנגישות, או שיש לכם רעיונות לשיפורו, נשמח לשמוע מכם. תוכלו למלא טופס משוב ולספר לנו על חוויתכם באתר. בנוסף, ניתן לפנות למייל בכתובת  hayuta@lbr.co.il .

ממונה על הנגישות

הממונה על הנגישות בליברה היא קארין בלייר.
ליצירת קשר ניתן לפנות במייל: Negishut@lbr.co.il , טלפון- 0733949262

שירות לקוחות נגיש

עובדי החברה העוסקים במתן שירות ללקוחותיה עברו הדרכה והכשרות בהיבטים של מתן שירות לאנשים עם מוגבלות.
במסגרת זו קיבלו כלים למתן שירות נגיש ולאופן הטיפול בפניות של לקוחות בנושא שירות נגיש. כמו כן, המענה הקולי במוקד שירות הלקוחות הונגש כך שהמידע הוקלט בשפה ברורה וללא מוזיקת רקע.
ניתן ליצור קשר עם החברה בכל אחת מן הדרכים הבאות:
1. מוקד השירות הטלפוני 6323*
2. עמוד צור קשר באתר

מידע נגיש

לבקשת אדם עם מוגבלות, אנו נמסור מידע באופן שיבטיח לו נגישות למידע ולקבלת השירות. המידע יימסר לבקשת אדם עם מוגבלות באמצעות התאמת נגישות המתאימה למוגבלותו.

הסדרי נגישות מבנים

  • חניון נגיש: בחניון שנמצא במרכז העסקים עזריאלי חולון ישנן חניות נכים לרכב גבוה (עד 185 ס"מ).
  • גישה רציפה מהכניסה לבניין ומהחניון ועד לעמדה בה ניתן השירות.
  • המעליות נגישות.
  • אזור ההמתנה הונגש עם ריהוט מתאים.
  • ניתנת עזרה במילוי טפסים לפי בקשה.

שירות נגיש

  • ניתן להיכנס עם חיות שירות.
  • ניתן להסתייע במלווה אישי.
  • נתב השיחות במוקד השירות הונגש והוא כולל מידע הניתן בשפה פשוטה, בקצב איטי וללא מוזיקת רקע.
  • אפשר ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון 6323*, או בדוא"ל ובפקס לפי הרשימה המופיעה בעמוד צור קשר.

בוקר טוב!

כיף שהחלטת לפתוח איתנו את היום שלך...
איזה ביטוח מעניין אותך?

למה Libra ?
ליברה, תנו לי הצעה
לפעמים יש עוד התלבטויות ושאלות - זה מובן לגמרי בשביל זה אנחנו פה בשבילך

הכי טוב להשאיר לנו פרטים 
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר

y_icon_sendCreated with Sketch.

הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה

gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'GTM-N3FCS4X/tHizCPqYuIsBEIbBpP8C'}); fbq('track', 'Lead - Contact us');
y_icon_sendCreated with Sketch.

אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר

073-3949222

6323*

רוצה לדבר איתנו עכשיו?
מחכים לשמוע ממך :-) נשמח לעזור בכל עניין

073-3949222 *6323
רוצה לדבר איתנו?
אפשר להרגיש חופשי לפנות אלינו בכל דבר ועניין
*6323