הכי טוב להשאיר לנו פרטים
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר
הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה
אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר
073-3949222
6323*
MAKO, 15.9.2020
חברת הביטוח הדיגיטלית כבשה את הפסגה במדד השירות שמפרסמת רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון בענף ביטוח הרכב. המדד מדרג את כל חברות הביטוח על פי קריטריוני שירות קבועים דוגמת מדד תשלום התביעות, מהירות הטיפול, שילוב כלים דיגיטליים ועוד.
מדד השירות השנתי של רשות שוק ההון, הביטוח והחיסכון, המדרג את חברות הביטוח לפי רמת השירות המוענק ללקוחותיהן, התפרסם הבוקר (15.9.20). המדד, בוחן את חברות הביטוח על פי פרמטרים קבועים, ביניהם: אחוז התביעות שאושרו ומהירות הטיפול (סטטיסטי), שביעות רצון הלקוחות והאם יספקו המלצה על החברה לחבריהם, כמות תלונות וסיווגן (ביחס לנתח שוק) שיעור מענה אנושי (תוך 3 דקות) ומגוון הפעולות שניתן לבצע בצורה דיגיטלית. הציונים המתקבלים בכל פרמטר משוקללים לכדי ציון אחד סופי המדרג את החברות על פי טיב השירות הכולל.
מקום הראשון במדד השירות בענף הביטוח רכב רכוש הגיעה חברת הביטוח הדיגיטלית ליברה, עם ציון כולל של 89 נקודות, זאת פחות משנתיים לאחר הקמתה ולראשונה כמשתתפת במדד. הציון מורכב מציונים גבוהים ומרשימים בקריטריונים המרכיבים אותו, ביניהם קריטריון שיעור תשלום התביעות (96), טיפול בלקוחות (94), זמן מענה טלפוני (89) ועוד.
כיף שהחלטת לפתוח איתנו את היום שלך...
איזה ביטוח מעניין אותך?
כי עם הביטוח הפרסונלי של ליברה,
שקט נפשי לא חייב להיות יקר
בליברה יש לך 100% עצמאות
לבצע כמעט כל פעולה, מכל מקום, 24/7
אנחנו מאמינים שהרווח שלנו הוא בזכותכם,
וגם לכם מגיע ליהנות ממנו!
הכי טוב להשאיר לנו פרטים
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר
הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה
אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר
073-3949222
6323*