הכי טוב להשאיר לנו פרטים
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר
הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה
אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר
073-3949222
6323*
נעמי צורף, כלכליסט 2.6.2020
"חברת הביטוח תציע ללקוחות לעבור במהלך תקופת הביטוח ותסיים עבורם את ההתקשורת עם החברה הקודמת"
כמו בסלולר: חברת הביטוח ליברה מנסה להגדיל את נתח השוק שלה בביטוחי הרכב. ל"ידיעות אחרונות" ול-ynet נודע כי החברה תשיק בקרוב שירות לגיוס לקוחות באמצע תקופת הביטוח. כיום ביטוח רכב נרכש לתקופה של שנה, ושיעור קטן מאוד מהלקוחות עובר בין החברות במהלך תקופת הביטוח. זאת, למרות שבאופן רשמי אפשרות המעבר במהלך התקופה קיימת ומכיוון שרבים מהלקוחות אינם מודעים לה או חוששים מביורוקרטיה מיותרת.
כעת מציעה ליברה, שהוקמה לפני כשנתיים ויש לה כ-50 אלף לקוחות, לבצע עבור הלקוח את תהליך הניוד מול חברת הביטוח הנוכחית שלו, בצורה דיגיטלית במהלך שצפוי להניע מהלך דומה ביתר החברות. בטופס ההצטרפות הדיגיטלי על הלקוח לציין שהוא מעוניין בניוד ומאיזו חברה הוא עובר, ואז באופן אוטומטי ישלחו מכתבי ביטול לכתובת הייעודית בחברת הביטוח ממנה הלקוח מעוניין לעבור. לפי החוק, חברת הביטוח הנעזבת מחויבת לבטל ללקוח את הפוליסה תוך 14 יום מקבלת מכתב הביטול.
כיף שהחלטת לפתוח איתנו את היום שלך...
איזה ביטוח מעניין אותך?
כי עם הביטוח הפרסונלי של ליברה,
שקט נפשי לא חייב להיות יקר
בליברה יש לך 100% עצמאות
לבצע כמעט כל פעולה, מכל מקום, 24/7
אנחנו מאמינים שהרווח שלנו הוא בזכותכם,
וגם לכם מגיע ליהנות ממנו!
הכי טוב להשאיר לנו פרטים
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר
הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה
אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר
073-3949222
6323*