הכי טוב להשאיר לנו פרטים
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר
הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה
אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר
073-3949222
6323*
16/02/2020 | נכתב ע"י מערכת מגזין ליברה
רכשת ביטוח רכב ויש בך תקווה שלא יהיה צורך להפעיל אותו בשנה הקרובה... אבל לכל מקרה שלא יהיה, גניבה, תאונה, או נזק מכל סיבה, צריך להיות מוכנים, וכדי לא להיות מופתעים, חשוב לברר ולדעת מראש את הדברים הבאים:
לכל אחת מחברות הביטוח יש הגדרת זמנים ותנאים שונים בהם היא מחויבת לעמוד לצורך אספקת רכב חלופי. חשוב לשאול ולדעת מראש האם חברת הביטוח מספקת את הרכב החלופי למקום התאונה, לבית המבוטח, או למקום עיסוקו של המבוטח, תוך מספר שעות מפתיחת הקריאה.
הרכב החלופי הסטנדרטי המוגדר ברוב הפוליסות הוא רכב בעל נפח מנוע של 1300 סמ"ק. בעת רכישת הפוליסה חשוב להגדיר את סוג הרכב החלופי אם יש צורך ברכב בעל נפח מנוע גדול יותר.
המבוטח יכול לטפל ברכבו בכל מוסך. עם זאת, לכל חברת ביטוח רשימת מוסכים מוגדרת, אשר אם הלקוח יטפל ברכבו במוסכים הנמצאים ברשימה זו המבוטח יקבל הטבות שונות, כגון השתתפות עצמית מופחתת, פטור מתשלום דמי ביטוח עבור השבה אוטומטית של היקף הביטוח לקדמותו, אפשרות לטיפול בתביעות צד ג' ללא הפעלת פוליסה וכדומה.
אם הטיפול מתבצע במוסך הסדר אז ההתחשבנות מול המוסך מתבצעת על ידי חברת הביטוח וכל שעל המבוטח לשלם הינה ההשתתפות העצמית, שבמקרה של טיפול במוסך הסדר, הינה מופחתת. עם הכנסת הרכב לטיפול במוסך הסדר, המבוטח מקבל רכב חליפי. בנוסף, המוסך מתחייב לאחריות על התיקונים לתקופה מורחבת מהמקובל, כך שאם התיקון לא בוצע כהלכה, המבוטח יכול לחזור ולקבל מענה.
אם הטיפול מתבצע במוסך שאינו מוסך הסדר, הפיצוי הוא כנגד קבלות ובהתאם לדוח שמאי אשר מעריך את סכום הנזק ואושר מראש על ידי חברת הביטוח, בהתאם לנהלי החברה ותנאי הפוליסה, המפורסמים באתר החברה. (את דוח השמאי יש לאשר מול חברת הביטוח תוך 24 שעות.
אפשרות זו מחייבת את המבוטח לשלם למוסך באופן עצמאי את מלוא סכום הנזק ולהתנהל באופן פרטני מול חברת הביטוח תוך הצגת המסמכים הנדרשים כדי שהחברה תוכל לאשר את התשלום. לא בכל מוסך קיימת התחייבות לרכב חליפי (בעוד שבעת טיפול במוסך הסדר יש התחייבות לספק למבוטח רכב חליפי), לא כל מוסך נותן את האחריות לתיקונים כפי שמקובל במוסך הסדר
כדי להגדיר שהרכב הינו במצב של טוטאלוס, יש להזמין שמאי שיאשר שזהו אכן מצב הרכב. בעקבות מצב הטוטאלוס, המבוטח יקבל רכב חליפי שישמש אותו עד קבלת הפיצוי מחברת הביטוח. המבוטח צריך כמובן להעביר את כל המסמכים הנדרשים כגון רישיון רכב, מפתחות, אישור משטרה במידה ונדרש, העברת בעלות, וכו'.
צריך לבדוק מה גובה האחוז המוגדר בתנאי הפוליסה להכרה באבדן גמור. האם קיים כיסוי עבור השלמת פיצוי לרכישת רכב חדש בעקבות מקרה טוטאלוס או גניבה וכן מה תקרת הסכום המוגדרת בכיסוי זה.
חשוב לבדוק האם יש פיצוי על כל מיני אביזרים נלווים ואלקטרוניים ברכב-מה אפשר ומה אי אפשר לבטח? מה קורה במקרה של גניבה? מה הקריטריונים לפיצוי (למשל מהן מערכות האזעקה שנדרשות). צריך לקחת בחשבון שהפוליסה מכסה בבסיסה את האביזרים האינטגרלים של הרכב (האביזרים המותקנים ברכב בהתאם להגדרת היצרן), אביזרי מיגון במידה ונדרשו על ידי חברת הביטוח מכוסים אף הם, ניתן לרכוש עבור כל אביזר מעבר להגדרה זו כיסוי בעלות נוספת וכל חברה מגבילה את הסכום בתנאי הפוליסה.
רק ליברה מחשבת את מחיר ביטוח הרכב לפי מקסימום פרמטרים שיכולים לפעול לטובתך
כיף שהחלטת לפתוח איתנו את היום שלך...
איזה ביטוח מעניין אותך?
כי עם הביטוח הפרסונלי של ליברה,
שקט נפשי לא חייב להיות יקר
בליברה יש לך 100% עצמאות
לבצע כמעט כל פעולה, מכל מקום, 24/7
אנחנו מאמינים שהרווח שלנו הוא בזכותכם,
וגם לכם מגיע ליהנות ממנו!
הכי טוב להשאיר לנו פרטים
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר
הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה
אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר
073-3949222
6323*