פגעתם ברכב? מה עושים?

הייתם מעורבים בתאונה? פגעתם ברכב או במשהו אחר?לצפייה בסרטון ההדרכה על אופן הטיפול בתביעה במקרה שפגעתם ברכב לחצו על נגן המדיה

איך מעדכנים אותנו?

אפשר לדווח על המקרה באזור האישי באתר האינטרנט או לדבר איתנו טלפונית.

מה הלאה?

את הרכב כמובן חשוב להכניס בהקדם לטיפול במוסך. אנחנו כבר נדאג במקביל לכל הטופסיאדה ונעדכן אתכם בכל מה שצריך.
אם מדובר במוסך הסדר, כל הטיפול יתבצע שם. התשלום למוסך יבוצע ישירות על ידינו, ואתם תהנו מהשתתפות עצמית מופחתת ומרכב חליפי עד שיסתיים התיקון.
אם מדובר במוסך פרטי, שמאי יגיע למוסך כדי להעריך את הנזק, לפני תחילת הטיפול.
לאחר אישור הטיפול ותיקון הנזק אתם תשלמו למוסך ותעבירו אלינו את החשבונית.

איך מתעדכנים בסטטוס התביעה?

בכל עת, תוכלו להתעדכן בכל הפרטים ובסטטוס התביעה באזור האישי באתר האינטרנט, ואם יש שאלות או התלבטויות,
אפשר כמובן גם לדבר איתנו טלפונית. בשביל זה אנחנו כאן.

צהריים טובים!

בחירה מצויינת להעביר איתנו את הקפה של השעות הקשות...
איזה ביטוח מעניין אותך?

למה Libra ?
הצעה לביטוח רכב
לפעמים יש עוד התלבטויות ושאלות - זה מובן לגמרי בשביל זה אנחנו פה בשבילך

הכי טוב להשאיר לנו פרטים 
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר

y_icon_sendCreated with Sketch.

הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה

gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'GTM-N3FCS4X/tHizCPqYuIsBEIbBpP8C'}); fbq('track', 'Lead - Contact us');
y_icon_sendCreated with Sketch.

אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר

073-3949222

6323*

רוצה לדבר איתנו עכשיו?
מחכים לשמוע ממך :-) נשמח לעזור בכל עניין

073-3949222 *6323
סגירה של חלון קופץ
רוצה לדבר איתנו?
אפשר להרגיש חופשי לפנות אלינו בכל דבר ועניין
*6323