אבטחת מידע באתר האינטרנט

ליברה עושה את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים להבטיח גלישה בטוחה באתר האינטרנט של החברה על מנת לשמור על פרטיות לקוחותיה והגנה על זמינות, סודיות ושלמות המידע והנתונים של לקוחותיה.

ריכוז עיקר האמצעים המיושמים לאבטחת מידע:

1. ​עיקרי הכללים לגלישה מאובטחת באתר האינטרנט של חברת ליברה
2. אמצעי זהירות כנגד הונאה באמצעות הדואר האלקטרוני (Phishing)
3. המלצות לאבטחת המחשב האישי
4. המלצות לאבטחת רשת אלחוטית
5. אמצעי אבטחת המידע המתקדמים של חברת ליברה לגלישה בטוחה


1. עיקרי הכללים לגלישה מאובטחת באתר האינטרנט של חברת ליברה

1.1. גלישה באתר - מומלץ להימנע מגישה לאתר ליברה ממחשב ציבורי ומחשבים משותפים אחרים.
1.2. מומלץ להקליד את כתובת אתר ליברה ולהימנע מכניסה לאתר ע"י לחיצה על קישורים (לינקים) ממקורות לא ידועים או דרך הודעות דואר אלקטרוני, העלולות להוות מקור לתרמיות נפוצות של התחזות.
1.3. קישורים (Links) - אין ללחוץ על קישורים (Links) לאתר ליברה הנשלחים אליכם באמצעות דואר אלקטרוני, מסרים מיידים או בכל דרך אחרת ממקורות שלא ידועים או שאין בטחון מלא במהימנות הקישור.
1.4. הימנעות ממסירת פרטים - חברת ליברה לעולם לא תשלח דואר אלקטרוני (מייל) ללקוחותיה, בבקשה למסור פרטי זיהוי או הזדהות. אם קיבלתם מייל כזה, אין ללחוץ על הקישור ומומלץ למחוק את ההודעה מתיבת הדואר שלכם.
1.5. אין לשלוח פרטים רגישים (כגון: שם משתמש, סיסמה, פרטי זיהוי, מספר כרטיס אשראי) בדוא"ל או באתרי אינטרנט, גם לא למישהו שהציג עצמו כנציג חברת ליברה.
1.6. כיצד תזהו שאתם גולשים באזור המאובטח באתר ליברה?
1.6.1. הכתובת המופיעה בדף הכניסה לחשבון האישי באתר ליברה, מורכבת מהאותיות https (עם s בסוף), המעידה על תקשורת מוצפנת (ולא http).
1.6.2. במסכים הדורשים את הזדהות הלקוחות, מופיע סמל מנעול בסרגל (העליון) בדפדפן.
1.6.3. לחיצה כפולה על סמל המנעול, תציג תעודה דיגיטלית המאשרת שמדובר באתר של חברת ליברה. יש לוודא שהתעודה הונפקה עבור ליברה ושהיא  בתוקף.

2. אמצעי זהירות כנגד הונאה באמצעות הדואר האלקטרוני (Phishing)

2.1. יעד לנסיונות תקיפה - לקוחות של ארגונים פיננסיים, כולל לקוחות חברת ליברה, הם יעד לנסיונות הונאה ע"י גורמים זדוניים המנסים לאסוף פרטים רגישים לצורך גישה לא מורשית לחשבונות שלהם או לצורך גניבת מידע רגיש. אותם גורמים אוספים פרטים רגישים, בין השאר, על ידי שליחת דואר אלקטרוני (דוא"ל) למספר גדול של אנשים, בתקווה שכמה מהם באמת לקוחות של אותו ארגון, העשויים לספק את הפרטים.
2.2. חזות - הודעות הונאה באמצעות הדוא"ל (Phishing) דומות חזותי לדוא"ל המגיע מהארגון הלגיטימי, משום שהן כוללות לוגו של הארגון, ניסוח משפטים מעוררי אמון, ניסוח משפטים הקוראים בדחיפות להחלפת סיסמה או הזנת מידע רגיש אחר וכדומה. בדרך כלל כתובת הדוא"ל של השולח הזדוני תצביע שמדובר במתחזה, לעיתים רק ע"י תוספת אות או החלפת אות.
2.3. דוגמאות להודעות שעשויות להעיד כי מדובר בתרמית - הודעות שיש בהן נימה של דחיפות, המאיצות בך למסור או לעדכן את פרטיך ברישומי החברה (בדוא"ל, ב- SMS או דרך אתר החברה לכאורה), תוך איום בפגיעה בשירות במידה שלא תמלא את הדרישה.


3. המלצות לאבטחת המחשב האישי

3.1. אנטי וירוס - התקינו תוכנת אנטי וירוס והגדירו אותה לביצוע עדכון אוטומטי מדי יום, ובצעו סריקות יזומות.
3.2. חומת אש - הפעילו את תוכנת "חומת אש אישית" (Personal Firewall) הכלולה במערכת הפעלה  Windows  (או הפעל תוכנה דומה של ספק אחר).
3.3. עדכון דפדפן - עשו שימוש בדפדפן בגרסאות עדכניות.
3.4. עדכוני אבטחה - הגדירו את מערכת ההפעלה ותוכנות צד שלישי להתעדכן באופן שוטף ואוטומטי בעדכוני אבטחה למחשב (Security Updates).
3.5. התכנת תוכנה - התקינו על גבי המחשב רק תוכנות מוכרות, המגיעות מיצרנים ידועים והמנעו מהתקנת תוכנה לשיתוף קבצים.
3.6. שמירת סיסמאות - הימנעו מלשמור סיסמאות ופרטי גישה באופן לא מאובטח כגון, כתיבה על פתק, במחשב בקובץ שלא מוגן עם סיסמה.

4. המלצות לאבטחת רשת אלחוטית

נתב אלחוטי, מגיע לרוב, עם הגדרות ברירת מחדל, שאינן מאובטחות ומאפשרות לאנשים בסביבה פיזית קרובה להתחבר לרשת שלכם. לכן מומלץ ליישם אבטחת מידע ברמה שלא פחותה מההנחיות הבאות:
4.1. יש לשנות את שם המשתמש והסיסמה המוגדרים כברירת מחדל בנתב האלחוטי.
4.2. יש להגדיר בנתב האלחוטי, פרוטוקול הצפנה. מומלץ להגדיר פרוטוקול מתקדם מסוג  WPA2 (או לפחות WPA).
4.3. יש לבחור בסיסמת רשת אלחוטית המורכבת מ-8 תווים, אותיות ומספרים.

5. אמצעי האבטחה המתקדמים באתר האינטרנט ובמערכות המידע של חברת ליברה

חברת ליברה מיישמת במערכותיה אמצעים מתקדמים לאבטחת פעילותך ולשמירה על פרטיותך, סודיות ושלמות הנתונים והמידע העומדים לרשותך, בין הבקרות:

5.1. הצפנת התקשורת - העברת המידע בין מחשבי חברת ליברה למחשבך, דרך רשת האינטרנט, מתבצעת בתקשורת מוצפנת (SSL ברמה של 128bit) וזאת כולל באמצעות תעודת SSL.
5.2. סינון תקשורת– מגוון רכיבי סינון ברמת תקשורת לחסימה, התראה וניטור כולל בקרות מתקדמות של זיהוי תעבורה חשודה.
5.3. הזדהות חזקה - זיהוי באמצעות באמצעות מספר מזהה ושליחת קוד חד פעמי למכשיר סלולרי.
5.4. הגנה על שרתים ותחנות קצה – זיהוי הרצת קוד זדוני בשרתי ומחשבים חברת ליברה.
5.5. בסיס הנתונים – מחשבי הליברה ובסיסי הנתונים אינם מחוברים ישירות אל האינטרנט והגישה אל נתוני הלקוחות מוגנת באמצעות מערכות אבטחת מידע מתקדמות.
5.6. רישום יומן (log) פעילות - שמירת פירוט האירועים של משתמשי המערכת.
5.7. פיקוח ובקרה - מופעלים אמצעי פיקוח ובקרה רציפים על ההתקשרות לאתר.
5.8. בדיקות אבטחת מידע - מתבצעות בדיקות מחמירות של המערכת ורכיביה, על ידי גורמים חיצוניים המתמחים בכך.
5.9. מידור – מערכות המידע בליברה פועלים לפי הצורך לדעת.
5.10. מודעות עובדים – ביצוע הדרכות והדמית נסיונות פריצה לעובדי חברת ליברה (כולל מבדקי פישינג).
5.11. מניעת זליגת מידע – זיהוי נסיונות הוצאת מידע ממערכות המידע בחברת ליברה.
5.12. הגנה פיזית - השרתים מותקנים בחוות שרתים מאובטחת ומוגנת מפני גורמים לא מורשים.

צהריים טובים!

בחירה מצוינת להעביר איתנו את הקפה של השעות הקשות...
איזה ביטוח מעניין אותך?

למה Libra ?
ליברה, תנו לי הצעה
לפעמים יש עוד התלבטויות ושאלות - זה מובן לגמרי בשביל זה אנחנו פה בשבילך

הכי טוב להשאיר לנו פרטים 
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר

y_icon_sendCreated with Sketch.

הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה

gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'GTM-N3FCS4X/tHizCPqYuIsBEIbBpP8C'}); fbq('track', 'Lead - Contact us');
y_icon_sendCreated with Sketch.

אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר

073-3949222

6323*

רוצה לדבר איתנו עכשיו?
מחכים לשמוע ממך :-) נשמח לעזור בכל עניין

073-3949222 *6323
רוצה לדבר איתנו?
אפשר להרגיש חופשי להתקשר אלינו
073-3949222
*6323