ליברה במקום הראשון, בתחרות השנתית למצוינות בשירות וחווית לקוח!

ליברה קוטפת את המקום ה-1 בקטגוריית הטכנולוגיה ככלי לשיפור חווית הלקוח !



ליברה ממשיכה להוביל ! גאים להיבחר כחברה מצטיינת בתחרות השנתית למצוינות בשירות לקוח של המרכז הישראלי לניהול! ליברה קוטפת את המקום ה-1 בקטגוריית הטכנולוגיה ככלי לשיפור חווית הלקוח !


ארגון המי"ל (המרכז הישראלי לניהול), בחר בחברת ליברה כזוכה במקום הראשון, בתחרות השנתית למצוינות בשירות וחווית לקוח. זאת, לאחר שלפני כחודש קטפה ליברה גם את המקום הראשון במדד השירות של רשות שוק ההון ביטוח וחסכון. בתחרות המצוינות לשירות של המי"ל התמודדה ליברה בקטגורית "הטכנולוגיה ככלי לשיפור חווית הלקוח" במסגרתה נמדדה על הטמעתה של מערכת טכנולוגית, הן ברמה הפנים ארגונית, והן בהתאמת ובשיפור תהליכי העבודה וההשפעה הישירה על חווית הלקוח.

חבר השופטים של ארגון המי"ל, המונה כ-70 שופטים ביניהם מנכ"לים, סמנכ"לים, אנשי ייעוץ ומחקר, אנשי אקדמיה ועוד, בחנו את הצלחת המערכת הטכנולוגית של ליברה, השפעתה על שיפור חווית הלקוח והוספתם של פתרונות משתנים בהתאם ללקוח. פתרונות שלא היו קיימים עד כניסתה של החברה לשוק. בנוסף לציוני השופטים שוקללו גם ציוני סקר שביעות הרצון של החברה, שנערך על ידי המרכז, עבור התחרות. בין המשתתפות בקטגוריה היו שחקניות נוספות מעולם הביטוח כלל ומגדל, וכן שחקניות מענפים אחרים.

טרם הקמתה של ליברה, שוק הביטוח בישראל, אופיין בחוסר חדשנות ובחוסר התאמה לסביבה הטכנולוגיות והדיגיטלית, שאפיינה את מרבית ענפי הצריכה. אין ספק שליברה הצליחה בשלוש השנים האחרונות להביא לענף בשורות צרכניות מהותיות, כמו מודל תמחור מבוסס קילומטראז', הוזלת מחיר הביטוח הממוצע בענף, מהפכת ניודים בביטוחי רכב ועוד, וכעת הזכייה בתחרות השירות של המי"ל מעידה על כך שגם הטכנולוגיה של ליברה מהווה game chnger בענף ובחווית השירות של הלקוח. ליברה קמה כדי לנער את ענף הביטוח, וזה אכן מה שעשינו – לא רק במחיר אלא גם בסטנדרט השירות!

רוצים להצטרף להצלחה? בדקו כאן הצעת מחיר לביטוח רכב



הטכנולוגיה ככלי לשיפור השירות וחווית הלקוח 

ליברה פיתחה מערכת ליבה חדשנית בעלת יכולות טכנולוגיות מתקדמות באמצעות בית תוכנה כחול-לבן, המבוסס על תפיסה של customer success ונועד להוביל לשינוי שורשי אמיתי בענף הביטוח בישראל באמצעות תשתית טכנולוגית ומערכת ליבה מתקדמת, כאשר תפיסת המערכת מוכוונת לעולם הדיגיטלי שבמרכזו מוצבת חוויית הלקוח על כל רבדיה.

תפיסת המערכת שמה את הלקוח במרכז ועוסקת בניהול הלקוח על כל האינטראקציות שלו עם החברה ועל כל נכסי הלקוח המנוהלים בחברה, וזאת בניגוד למערכות הסטנדרטיות הקיימות כיום ברוב חברות הביטוח כך ניתן לדעת את כל המידע אודות הלקוח בלחיצת כפתור במערכת אחת, מה שממקסם את חוויית השירות של הלקוח בכל אינטראקציה עם החברה. פיתוחים ייחודיים אלו מאפשרים לראשונה בעולם הביטוח לתמוך באופן מלא בתפיסת הוליסטית של הלקוח ולא של המוצר.

הכלים הדיגיטליים שפותחו על ידי ליברה, פותחו תוך ראיית הלקוח ומתן מענה לצרכיו, הקלה על הלקוח הן בתהליך רכישת הביטוח, הן בשירות השוטף הניתן ללקוח והן בטיפול בתביעות. הגברת השימוש בדיגיטל, מגבירה את הזמינות של החברה ואת היכולת העצמאית של הלקוח לבצע פעולות מבלי הצורך בפניה יזומה לחברה, ותוך חיסכון בזמנו, והכל בפשטות ובקלות שאין שניה לה בענף הביטוח כולו.



רוצים להצטרף להצלחה? בדקו כאן הצעת מחיר לביטוח רכב

רשות שוק ההון קבעה

ליברה במקום ה-1 בשירות 
בביטוח רכב
לפרטים נוספים
חיפשת ביטוח?

ליברה משנה סדרי ביטוח
ומשתפת את מבוטחיה ברווחים

כמה בערך עולה לך ביטוח בשנה?
45+
יכולת לצבור
ליברות
כי גם לך מגיע להרוויח. לא?
בוקר טוב!

כיף שהחלטת לפתוח איתנו את היום שלך...
איזה ביטוח מעניין אותך?

למה Libra ?
ליברה, תנו לי הצעה
לפעמים יש עוד התלבטויות ושאלות - זה מובן לגמרי בשביל זה אנחנו פה בשבילך

הכי טוב להשאיר לנו פרטים 
מבטיחים לענות כמה שיותר מהר

y_icon_sendCreated with Sketch.

הי,
תודה שפנית אלינו.
חוזרים אליך ממש בהקדם.
המשך יום טוב,
ליברה

gtag('event', 'conversion', {'send_to': 'GTM-N3FCS4X/tHizCPqYuIsBEIbBpP8C'}); fbq('track', 'Lead - Contact us');
y_icon_sendCreated with Sketch.

אופס...משהו לא הלך כמו שצריך...
מנסים לאתר ולתקן
בינתיים אפשר להתקשר אלינו, או לנסות שוב יותר מאוחר

073-3949222

6323*

רוצה לדבר איתנו עכשיו?
מחכים לשמוע ממך :-) נשמח לעזור בכל עניין

073-3949222 *6323
רוצה לדבר איתנו?
אפשר להרגיש חופשי לפנות אלינו בכל דבר ועניין
*6323